webpraat

Tuesday, July 05, 2005

Google de top SE

Hoi, dit is mijn tweede post op m'n weblog deze keer gaat het over het boeken van vakanties op het internet.Tsjonge wat heb ik daar wat mee beleeft zeg. Je zou verwachten dat het tegenwoordig een peuleschil is om online dit even te regelen...

Nou valt zwaar tegen hoor !,eerst allerlei termen in de Google gegooid zoals vakantie bespreken of vakantie boeken ect... Ik kwam op sites waar ik totaal geen wijs uit kon worden.... Na hevig in de war te zijn geraakt had ik opeens een site welke nog ergens op
leek en wat denk je ?. Alles bleek na een langdurige zoekactie bezet of reeds volgeboekt te zijn..

Na ongeveer anderhalf uur was de maat vol !ZO Nu ga ik zelf wel een website maken!!! GR.....

Nu een paar weekjes verder begint het ding er dacht ik vrij aardig uit te zien, als iemand even wil kijken dit is het adres hier kun je je vakantie online regelen en boeken

Het ding is dan nog wel niet helemaal af maar ik heb nu tenminste een overzicht van de beste vakantieaanbieders...

Hoe kan het toch zo'n moeilijk gedoe zijn om een duidelijke website te maken!!

Nou later meer omtrent het web gedoe,trouwens als iemand dit leest ik wil graag wat links naar deze wat mij betreft topsite -) wie me een link geeft duizendmaal dank
ik kan jouw link misschien ook wel ergens zetten plaats maar even een berichtje...

Dat was het..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home